Sveiki atvykę į mano dienoraštį

Mano brendimas juvelyrikoje, įgyvendinimas mano idėjų metaluose. Po ilgos 3 metų pertraukos gimsmas iš naujo, po truputį, pamažu.
Kiekvienas jūsų komentaras, jusų kritika man svarbi, rašykit, tai vers mane tobulėti
:)))

2014-04-07

Pakabukas "Medžiai"


Sidabrinis pakabukas, ir vėl su medžiais.... :)
Mano kūryboje daug simbolikos su medžiais juk medis – tai pasaulio ašis. Buvo tikima, kad į žemę įleistos šaknys siurbia vandenį, o šakos siekia dangų ir amžinybę. Medis simbolizuoja neišsenkančią gyvybinę energiją ir pačią gyvybę, žemės jėgą, augimą, kilimą į viršų bei vykdo saugomąją funkciją.
Daugelį nuotraukų esu fotografavusi miške juk miškai ir giraitės  tai magiškos vietos, kur vyksta paslaptingi, magiški  ir svarbūs įvykiai.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą