Sveiki atvykę į mano dienoraštį

Mano brendimas juvelyrikoje, įgyvendinimas mano idėjų metaluose. Po ilgos 3 metų pertraukos gimsmas iš naujo, po truputį, pamažu.
Kiekvienas jūsų komentaras, jusų kritika man svarbi, rašykit, tai vers mane tobulėti
:)))

2014-02-20

Kalnų krištolas

Man patinka kuomet paskambina ir paprašo padaryt kažką savo nuožiūra. Kartais įvardina kainą, kartais ne. Bet man net delnai užkaista, leidžiu sau atrasti kas tam žmogui idealiai tiks. Kaip man tai patinka!!!
Išieškotas kalnų krištolas, rankomis padaryta kepurėlė ir į kompoziciją įsitaisęs perlas. Viskas sudaro neišskiriamą visumą.

2 komentarai:

  1. Kepurėlės atrodo lyg šerkšnas. Labai gražūs auskarai!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Dėkui Niwka, iš tikro tik dabar ir pastebėjau kad kalnų krištolas atrodo kaip ledo gabalėlis, o kepurėlė lyg šerkšnu padengta samana. Jie vienas kitam tinka :)

    AtsakytiPanaikinti