Sveiki atvykę į mano dienoraštį

Mano brendimas juvelyrikoje, įgyvendinimas mano idėjų metaluose. Po ilgos 3 metų pertraukos gimsmas iš naujo, po truputį, pamažu.
Kiekvienas jūsų komentaras, jusų kritika man svarbi, rašykit, tai vers mane tobulėti
:)))

2011-02-01

Laumžirgis


Jų daugiausia iš mano kūrinių išvydo šį pasaulį, ir kiekvienas kitoks, kiekvienas individualus, kiekvienas su kita dvasia.
Man patinka juos daryti, jie lengvi kaip oras, grakštūs lyg tikri, ažūras lyg šaltuko raštas ant lango :))

3 komentarai:

  1. Anonimiškas2011-07-17 07:07

    Sweiki tikrai grazus jusu darbai bet man patiko labiausei sie lauzirgei ar jus juos pardawinejat jai taip kiek kainuotu sitoks kurinys.Jai galit parasykit i mano gmaila ivecovi@gmail.com lauksiu jusu atsakymo.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Anonimiškas2012-02-11 23:15

    Aš taip pat laukčiau Jūsų žinutės apie kainas - manau ne vieną norėčiau įsigyti. modestasj@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti