Sveiki atvykę į mano dienoraštį

Mano brendimas juvelyrikoje, įgyvendinimas mano idėjų metaluose. Po ilgos 3 metų pertraukos gimsmas iš naujo, po truputį, pamažu.
Kiekvienas jūsų komentaras, jusų kritika man svarbi, rašykit, tai vers mane tobulėti
:)))

2010-08-25

Žiedas su karneoliu







3 komentarai:

  1. Labai grazus! Is pirmo zvilgsnio atrodo klasiskai, bet man padare didele ispudi. Man ypac patinka sio ziedo apacia - svelnus ornamentai tai lyg jo saldi paslaptis.

    Ps. Atsiprasau, kad rasau be lietuvisku rasmenu, bet mano klaviatura leidzia tik lenkisku vartoti.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Anonimiškas2010-08-31 09:23

    Puikūs darbeliai, jaučiasi autorės graži, jautri siela. Gaila, kad ne Kaune...

    AtsakytiPanaikinti
  3. Labai dėkui visiems už gražius žodžius.

    AtsakytiPanaikinti