Sveiki atvykę į mano dienoraštį

Mano brendimas juvelyrikoje, įgyvendinimas mano idėjų metaluose. Po ilgos 3 metų pertraukos gimsmas iš naujo, po truputį, pamažu.
Kiekvienas jūsų komentaras, jusų kritika man svarbi, rašykit, tai vers mane tobulėti
:)))

2010-08-15

Šią koljė sukūriau kai mano širdis nuo neteisybių buvo pavirtusi į ledą. Ją kaustė ledinis speigas ir atrodė susprogsiu kai medžiai sproginėja nuo šalčio.
Neišnykt padėjo tik pavasario vizija - upė nešanti ledo lytis tolyn ....


3 komentarai:

  1. Kolje tikrai nuostabi.

    Tik gaila, kad darbas sukurtas kenciant.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Niwka, dėkui už puikų įvertinimą:)))
    Kolje sukurta gal ne tiek kenčiant kiek laukiant kada išeis iš širdies žiema. Patyrimų per gyvenimą būna tiek daug ir turbūt jų visų reikia, be jų turbūt gyvenimas būtų vienspalvis

    AtsakytiPanaikinti
  3. Anonimiškas2012-07-12 17:11

    Suzaveta:-) kazkas nepaprastai graziai pasipuose

    AtsakytiPanaikinti