Sveiki atvykę į mano dienoraštį

Mano brendimas juvelyrikoje, įgyvendinimas mano idėjų metaluose. Po ilgos 3 metų pertraukos gimsmas iš naujo, po truputį, pamažu.
Kiekvienas jūsų komentaras, jusų kritika man svarbi, rašykit, tai vers mane tobulėti
:)))

2010-07-24

Auskarai nuotakai


Išgirstu tel. skambutį, pakeliu ragelį ir girdžiu:
-Rasa, vaduok, nerandu auskarų savo vestuvėms. Jei tinka tai brangūs ir neįperku, o jei randu kažką panašaus, užsidedu, ir.......ne tas ko man reikia, ko norėčiau savo įpatingai dienai.

Štai auskarai įpatingai dienai :) Aš laiminga kad galėjau padėt :)
Sidabras
Auksas

8 komentarai:

  1. Sveika. Ypatingas darbas: švelnus ir trapus lyg tikros gėlės. Man bus labai malonu sekti tavo blogą.

    Atsiprašau, jei padariau kokių klaidų, bet lietuvių kalbos dar mokausi;-)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Niwka, dekui už tokį gražų komentarą :))

    AtsakytiPanaikinti
  3. Anonimiškas2011-02-15 16:57

    kokia ju kaina?

    AtsakytiPanaikinti
  4. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Jeigu domina auskariukai parašykit man į el.paštą rasos.juvelyrika@gmail.com

      Panaikinti
  5. Nerealaus grozio auskarai: juose susilieja svelnumas, romantika, grozis...

    AtsakytiPanaikinti
  6. Kad auskarai gražūs, tai tikrai. Bet gal galima sužinoti šių auskarų tikslią kainą? Gaila anksčiau neradau šio jūsų darbelių kampelio. :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Dėl kainų rašykite rasos.juvelyrika@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti