Sveiki atvykę į mano dienoraštį

Mano brendimas juvelyrikoje, įgyvendinimas mano idėjų metaluose. Po ilgos 3 metų pertraukos gimsmas iš naujo, po truputį, pamažu.
Kiekvienas jūsų komentaras, jusų kritika man svarbi, rašykit, tai vers mane tobulėti
:)))

2010-03-25

Žalvarinė apyrankė, Sidabro dulkės




8 komentarai:

  1. Galina Pavliukeviciene2010-06-18 14:38

    Man patinka, bet cia tikriausiai labai laibiems riesams? Dar domina kokia jos kaina.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Šios apyrankės diametras reguliuojasi, kadangi yra tarpelis, praplatinus jį galima įkišti net ir labai stora ranką :)))

    AtsakytiPanaikinti
  3. Anonimiškas2010-12-27 13:28

    Laba diena, ši apyrankė tikrai graži. Ar ji dar parduodama? Kaip su Jumis susisiekti? Mano paštas reniva@centras.lt

    AtsakytiPanaikinti
  4. Anonimiškas2011-11-12 14:15

    Laba diena p. Rasa

    Žaviuosi Jūsų darbais. Šiuo metu mane trauktia traukia žalvaris. Jūsų apyrankė mane sužavėjo... Norėčiau sužinoti jos kainą.
    Iš anskto dėkoju.Pagarbiai Rasa

    AtsakytiPanaikinti
  5. Laba Rasa
    Jeigu domina smulkmenėlės apie šią apyrankę skambinkit man 867068623
    Nuoširdžiai
    Rasa

    AtsakytiPanaikinti
  6. Arba rašykit elektroninį laišką rasos.juvelyrika@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  7. Laba diena p.Rasa
    Prieš metus įsigijau nuostabią, Jūsų pačios sukurtą žalvarinę apyrankę su sidabro dulkėmis. Tik paėmusi apyrankę ,pajutau Jūsų įdėtos meilės ir dvasios šilumą. Nuo tos dienos, aš su ja niekur ir niekada nesiskiriu, ji tapo mano talismanu, aš ją nešioju kiekvieną dieną ir nenoriu su ja niekur skirtis. Iš visos širdies noriu Jums padėkoti.

    AtsakytiPanaikinti
  8. Labai graži apyrankė. Ir aš tokios norėčiau. Man išskirtinės žalvarinės apyrankės.

    AtsakytiPanaikinti